Wrzesień to czas, kiedy firmy zaczynają myśleć o kalendarzach 2012. Drukarnie i agencje reklamowe przygotowały ciekawą ofertę na kalendarze 2012. Większość firm ma już określony typ kalendarza 2012 i ponawia to samo zamówienie na kolejny rok. Jednak są też klienci, którzy nie bardzo wiedzą który kalendarz 2012 mają wybrać.
Dzisiaj chciałabym się skupić na kalendarzach 2012 książkowych. Jak już wcześniej pisałam kalendarze książkowe znakuje się techniką tłoczenia lub grawera laserowego na okładce.
Tłoczenie może być suche lub pokryte folią złotą lub srebrną. Pozostawia się to do wyboru klienta. Kalendarze książkowe 2012 mogą być bardzo eleganckie, ekskluzywne wykonane ze skóry dla wymagających klientów, lub dla naszych priorytetowych i najważniejszych klientów. Mogą by również kalendarze ze skóry ekologicznej, czy zamszowe dla mniej wymagających.
Oprócz znakowania na okładce, możemy dodatkowo zamówić wklejkę do kalendarza 2012. Umieścić można w niej wszystkie informacje o swojej firmie, adres, telefon, stronę www, adres emaila, opis czym się zajmujemy, aktualną ofertę dla klientów, czy promocje.
Jest to bardzo ciekawa forma reklamy i możemy dotrzeć do wielu klientów.
Kalendarze 2012 książkowe na pewno przydadzą się każdej pani do torebki, każdej sekretarce w firmie, każdej księgowej, kierownikowi, dyrektorowi, prezesowi, itd.
Przypominam wszystkim, żeby zamawiać już teraz, aby nie obejrzeć się na koniec roku bez kalendarza.