Zaczynamy kolejny sezon na kalendarze 2012. Kalendarz reklamowy to świetna reklama na całe 356 dni w roku.

Kalendarze reklamowe 2012 występują w różnej postaci. Możemy wyróżnić kalendarze 2012 książkowe, kalendarze ścienne, kalendarze planszowe, kalendarze biurkowe, kalendarze kieszonkowe, tzw. kalendarze zdzieraki, itd. Wszystkie te kalendarze możemy oznakować  własnym logotypem, informacjami o firmie, adresem, telefonem, czym się dana firma zajmuje.

Na kalendarzach książkowych, nadruk wykonywany jest najczęściej na okładce. Popularną techniką zdobienia jest tłoczenie lub grawer. Jest to bardzo elegancki sposób znakowania. Taki kalendarz możemy podarować naszym największym kontrahentom, bez obaw, że może się nie spodobać. Możemy wybrać różne rodzaje okładek (oklein) od standardowych po bardzo wyszukane i ekstrawaganckie. Ciekawa jest również kolorystyka kalendarzy, można dobrać dla każdego ciekawy wzór.

Oprócz kalendarzy książkowych bardzo popularne są kalendarze ścienne. Tutaj też możemy wyróżnić kilka rodzajów. Są to Kalendarze 2012 jednodzielne, trójdzielne, panoramiczne, planszowe. Najczęstszą techniką zdobienia kalendarzy ściennych jest sitodruk lub druk cyfrowy.

Na kalendarzach możemy umieścić dowolną informację o firmie, możemy umieszczać zdjęcia, grafikę. Ważne jest, aby przykuwał uwagę i żeby nasz potencjalny klient, miał ochotę umieścić taki kalendarz w domu lub w pracy. Kalendarz nie może być nudny, musi być oryginalny i wykonany z pomysłem.

Kalendarze reklamowe 2012 są drukowane od września do grudnia. Musimy pamiętać, że najlepszy wybór jest teraz. Mamy możliwość decydowania o kolorystyce, wzorze, okładce. Czym później tym są małe szanse na wybranie czegoś ciekawego.

Na taki kalendarz klient patrzy cały rok, każdego dnia czyta o naszej działalności, czym się zajmujemy. Warto jest zainwestować w taką właśnie formę reklamy. Kalendarz jest bardzo użyteczny. Korzystamy z kalendarzy w domu, w pracy, w szkole. Codziennie patrzy na nie wiele osób. W ten sposób możemy utrwalać naszą markę.