Drukarki fiskalne

Drukarki fiskalne

Pośpiech jest złym doradcą. Podobnie brak jakiejkolwiek wiedzy o kupowanym produkcie lub urządzeniu. Kupujesz urządzenie fiskalne do swojej firmy? Pośpiech i niewiedza mogą sprawić, że zakup nie będzie udany. Paragon kojarzy nam się z kasą fiskalną. A przecież są również urządzenia bardziej funkcjonalne i choć droższe, to wydajniejsze i zdecydowanie ułatwiające pracę, nie tylko właścicielom dużych firm. Drukarka fiskalna, bo o niej mowa, cieszy się coraz większą popularnością, bo i wiedza początkujących przedsiębiorców jest coraz większa.

Posnet, Elzab, Novitus to tylko niektóre firmy, choć chyba najbardziej znane, produkujące drukarki fiskalne. Sposób działania drukarek nie jest skomplikowany. W komputerze, podłączonym do drukarki (niekoniecznie przewodowo) instalujemy specjalne oprogramowanie magazynowe. Oprogramowanie to takie małe centrum dowodzenia. Tutaj możemy śledzić cały proces sprzedaży, poprawić paragon przed wydrukowaniem (jeśli coś w zapisie jest nie tak). Drukarki fiskalne mają nawet funkcję wydruku faktur VAT.

To, czego nie można nie przypisać drukarkom fiskalnym to wygody użytkowania. Prościej jest wpisać towary do programu magazynowego, niż do pamięci kasy fiskalnej. Prościej i szybciej. Dzięki drukarkom mamy szybki wgląd w stan magazynowy danego produktu. I ponownie prościej i szybciej. A klient z pewnością będzie zadowolony sprawną obsługą.

Co jeszcze oferują nam drukarki fiskalne? Zmianę waluty tyle razy, ile uznamy to za konieczne (po wydrukowanym raporcie dobowym), a także elektroniczną funkcję kopii paragonu. Nie dość, że oszczędzamy środowisko, to i własne pieniądze. W końcu nie musimy kupować dwóch rolek papieru. Wystarczy jedna. A zamiast drugiej rolki papieru wystarczy karta SD, na której zostają zapisane wszystkie transakcje.

Reklama na paragonie? Z drukarką fiskalną to możliwe. Nie tylko numer NIP, adres firmy, ceny zakupionych produktów, ale również logo firmy i dowolna grafika. Paragon będzie wyglądał profesjonalnie, a przy okazji wzmocni wizerunek marki. Co za reklama!