W jakie formy promocji najczęściej inwestują firmy, aby pozyskać nowych klientów?

Nad tym pytaniem zastanawiają się specjaliści od marketingu w każdej firmie, w co zainwestować, aby skutecznie wypromować własną firmę.  Na rynku mamy bardzo szeroki wachlarz możliwości wyboru formy reklamy np. bilbordy, plakaty, ulotki. Jesteśmy jednak bardzo znudzeni już taką formą i nie chętnie patrzymy na osoby rozdające ulotki. W większości przypadków lądują ona w śmieciach. Patrząc z perspektywy firmy, która zainwestowała środki na to, można powiedzieć, że są to pieniądze wyrzucone „w błoto”.

Może warto postawić na coś nowego i bardziej przyjemnego patrząc  z perspektywy klienta. Mam na myśli reklamowe gadżety z logo. Warto jest wybrać takie gadżety reklamowe, które kojarzą się z daną działalnością firmy. Mamy naprawdę w czym wybierać, nie muszą to być typowe długopisy z logotypem, ale różne ciekawe gadżety  zarówno dla pań, panów czy dla najmłodszych. Takie reklamowe gadżety opatrzone logotypem na pewno ucieszą klienta. Klient będzie długo pamiętał od kogo dostał taki gadżet i polecał innym :). Taka forma reklamy jest zdecydowanie bardziej skuteczna. Weźmy na przykład breloczek do kluczy, każdemu się przyda  i będzie służył przez długi czas, a marka firmy będzie się utrwalała każdego dnia, gdy będziemy sięgać po klucze :).