Właśnie spoglądam na mój długopis i pomyślałam, że napisze dzisiaj o moich spostrzeżeniach. Długopis zwykły, jak większość innych, niczym specjalnym, by się nie wyróżniał, gdyby nie jeden fakt. Na długopisie jest nadrukowane firmowe logo. Nie będę reklamować firmy 😉 bo nie o to w tym chodzi.

Codziennie pisze tym długopisem w pracy i za każdym razem jak go biorę do ręki to przypominam sobie od kogo go dostałam.

Taki mały gadżet reklamowy, a tak wiele może zdziałać w naszej świadomości.

Wydaje się, że to taka błahostka, ale uwierzcie że to działa. Zaczęłam się zastanawiać dlaczego polecam wszystkim akurat tę firmę, byłam tam tylko raz, a tak zapamiętałam zakupy u nich. Nie będę się  zagłębiać w dziedzinę  psychologii, bo się na tym nie znam 😉

Wiem, że w takie gadżety reklamowe naprawdę warto zainwestować. Warto też pomyśleć o jakieś akcji promocyjnej, np. udział w targach. Na takich imprezach jest zazwyczaj dużo ludzi i można rozdawać klientom swoje gadżety z nadrukiem np. długopisy reklamowe, balony czy inne.